Jak postupovat, pokud šperk nevyhovuje, nebo jej chcete reklamovat?
I přes pečlivé vybírání se může stát, že Vám nakonec náramek nesedí nebo se Vám jednoduše nelíbí, nebo jste na něm zjistili závadu. Zde najdete návod, jak v takovém případě postupovat.
Jaké možnosti tedy existují?
• Šperk Vám vyměníme za jiný
• Zboží nám vrátíte a peníze dostanete zpět
Jak na to?
Stačí nás do 14 dnů od převzetí zásilky informovat emailem nebo telefonicky, že máte zájem zboží vrátit a vyplnit formulář
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY(REKLAMACE).docx (27458)
• Ve formuláři prosím vyplňte číslo Vaší faktury a část Odesílatel.
• Do tabulky ve formuláři uveďte název zboží a důvod proč jej vracíte. Poté vyplňte jednu ze dvou možností pod tabulkou - Produkt, který chcete zaslat na výměnu/Bankovní spojení pro vrácení platby.
• Nezapomeňte připojit datum a vlastnoruční podpis.
Zásilku s takto vyplněným formulářem zašlete na naši adresu, uvedenou v záhlaví formuláře.
Poté nám na email info@svetove-naramky.cz zašlete podací číslo zásilky, jenž nám zasíláte.
Co mám čekat dál?
Dodání Vaší zásilky k nám může trvat i několik dní. Jakmile k nám však dorazí, budeme Váš požadavek ihned řešit a budeme Vás informovat emailem.
Pokud budeme mít zboží, které jste si vybrali na výměnu na skladě, pošleme Vám nový balíček co možná nejrychleji.
Jak je to s platbami při výměně nebo vracení zboží?
- Pokud nevyhovující zboží jen vracíte, je to jednoduché – do čtrnácti dní od doručení Vaší zásilky k nám posíláme peníze na Váš účet.
- Pokud žádáte o výměnu, mohou nastat tyto možnosti:
- Cena nového zboží je stejná jako cena vraceného zboží – při převzetí balíčku neplatíte nic
- Cena nového zboží je vyšší než cena vraceného zboží – při převzetí balíčku platíte pouze rozdíl v ceně
- Cena nového zboží je nižší než cena vraceného zboží – při převzetí balíčku neplatíte nic a na účet je Vám zaslán rozdíl v ceně vráceného zboží.
Pokud máte nějaké další otázky týkající se nákupu na www.svetove-naramky.cz, kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na info@svetove-naramky.cz či telefonicky na +420 775 645 100.